28 de novembre de 2015
Aquest cap de setmana s’ha celebrat el 2n Campionat d’Espanya de Haidong Gumdo a Espartinas (Sevilla).
Més de 100 participants de diferents comunitats autònomes es van reunir en aquest esdeveniment, que va començar amb un curs impartit pel Gran Mestre Lee Dong Kyu.
Des de Catalunya hi van anar Andreu Martínez com a àrbitre i Ricard Torres, Jesús Moreno, Daniel García, Albert Moreno, Paula Moreno, Victoria Moreno, Ismael Soriano, Ainhoa Caparrós i José María Moreno com a competidors.
La Delegació Catalana va aconseguir uns molt bons resultats:
Categoria de Cinturons Negres
Ricard Torres
- Or en tall de paper
- Or en tall de bambú
Daniel García
- Or en combat
- Plata en sword dance
- Bronze en tall de paper
- Bronze en tall de bambú
- Bronze en formes individual
Categoria de Cinturons de Color
Albert Moreno
- Or en formes individual
- Bronze en tall de paper
Paula Moreno
- Plata formes individuals
- Bronze en tall de paper
Victoria Moreno
- Plata en tall de paper
- Bronze en apagar espelmes
Ainhoa Caparrós
- Bronze en combat
José María Moreno
- Plata en apagar espelmes
L’equip format per Daniel García, Victoria Moreno, Ismael Soriano, Ainhoa Caparrós va obtenir bronze en formes per equips.
Volem felicitar la Delegació Catalana pels seus bons resultats i donar l’enhorabona a la Delegació Andalusa per l’organització de l’esdeveniment.
Haidong!