Els dies 28 i 29 d’Abril va tenir lloc a Munich (Alemània) el Seminari Europeu per a Instructors i Mestres. Un esdeveniment anual dirigit pel President i pel Director Tècnic de l’Associació Europea, el Mestre Han i el Mestre Lee respectivament.
Des de Catalunya el Kwanjangnim Andreu Martínez, el Kwanjangnim Ricard Torres i el Sabumnim Jesús Moreno hi van ser presents. Formant conjuntament amb els Kwanjangnims Javier Romero i Víctor González, la Delegació Espanyola.
Durant els dos dies es varen tocar diferents apartats: moviments fonamentals (amb les explicacions detallades i filosòfiques de cadascun dels moviments), formes, teoria, actualitzacions de reglaments, presentacions de com donar classes i treball amb aenjongum, entre d’altres.
Va ser un autèntic plaer poder veure treballar els Mestres Han i Lee, qui amb els seus ràpids moviments i precisos talls van meravellar els assistents.
És de vital importància que Catalunya tingui sempre presència en aquests esdeveniments. Ara totes aquestes actualitzacions han de ser transmeses a la resta d’alumnes de Catalunya, per tal de millorar els diferents aspectes del Haidong Gumdo a la nostra comunitat. Així com seguir gaudint d’aquest art marcial.
Haidong!

